::cik im::
http://aliimranzone.blogspot.com

DIRI: Anak-Anak Buah

sekadar berkongsi pengalaman bersama anak-anah buah...saksikan..


"bengis tak saye??"

"Kak Izzah, kite tgh solatla..mane leh tgk kamera!"

muke-muke yang agak gelojoh..hehe


tak celah tenteng celah rambut spike!


bapak borek anak rintik!


Izzah ketika berumur 65 tahun


rajin sungguh ank buah aku sorang ni!

Izzah..Iffah...senyum...:)

aish..seronok kan kalau ade baby atau budak kecik dlm hidup kite...hmm...mcm tak sabar je nak ade zuriat sendiri...;)
15 comments:

tak celah tenteng celah cm rambut trojan..comelnye..


cpt2 la kwen kalo nk anak sndiri..hihi~~


err.....izzit me u refering above? "aish"? or.......saya je perasan? haha... but its oraites..anw, its fun having kids in our life..woohhoo~ mcm speaking thru experience jerr..padahal punye padahal....they are so cute n adorable..they make us laughing at their cuteness... oh i miss my kids in sch oreadi.....kita tgh term break seminggu..rindu dgn fitri falisya....

do read my livejournal aite...pics of her during our excursion :)


hu~
nO comment lebey2...
cuma nk highlight kan kt cni~~

baby iffah 2 sgt tOmei~
trOjan....~~like my sis~
ekeke~~~

n...izzah?rjin nye bsuh beskal~
cm bsuh kete plak~
ekeke~~

hu~
bile la nk dpt nk dpt ank buah cm abg im ni~
jeles2...


comel mcm cik im die kn..huhu~~


aah...comel cm cik im dorg..hihi~~support cik im dorg ni..!!hihi~~


cheah!...
perasan!

kak N, ade ke kte gitu???....hehehe~~


huhu~~ intan jelezla 2 org xkate die comel!!..;p ;p ;p


eeeeeee.....
pndai je....
xpK cmtu pun????

abg im kuat perasan...(perah santan)
lalalalalla~~


haha..melenting lak..hihi..abg mmg kecik2 dl suke perah santan..;p


abg? kelihatan mesra ya antara anda berdua.


abg banyak takrifannye..


hehe~~pendek kata int ngan im sama2 comel...hehehe~~fair kan??~~


ha kak N?....btul kah...?...cm x betul jak kenyataan 2-2 itu....eceh~......

btw, trima kasih....ekekeke~
kak N juga cOmei....suma Org pun cOmei...kecuali abg im~....haha~~


abg im int tu tak comei pd int je..pd org laen mana int taw...hihi~~~aiseh~~ cover im pula da...hihi~~int pon comei..hihi~~


::cik im::

My photo
::ialah anak kelahiran Sandakan,Sabah::menetap di Tangkak,Johor::Syariah (Fiqh dan Usul), Akademi Pengajian Islam,Universiti Malaya::

::cik im di sini::


ShoutMix chat widget

::sahabat cik im::

::saudara cik im::

::pilihan cik im::

::pelawat cik im::