::cik im::
http://aliimranzone.blogspot.com

Debar Menunggu Semester Baru Pengajian

gambar baru amik (saja nak tayang)

Lebih kurang seminggu lagi tempoh ‘cuti’ saya akan tamat. InsyaAllah pada 6.7.2009 semester baru pengajian akan dimulakan. Semester baru ini pasti mendebarkan saya kerana ianya merupakan tingkat pengajian baru yang bakal menguji ketahanan mental serta usaha saya me’master’kan diri di dalam pengajian syariah ini.


Persiapan teknikal giat diusahakan sekarang. Esok saya akan selesaikan yuran pendaftaran serta medical check up. Alhamdulillah untuk pengajian semester baru nanti saya banyak menerima sponsor pakaian. Kesempatan ini bak jugakla ucapkan ribuan terima kasih kepada hamba Allah yang sangat baik hati itu... :) Selain persiapan teknikal, persiapan mental juga saya usahakan dengan mengulang kaji sedikit sebanyak pelajaran-pelajaran peringkat yang lepas serta berusaha memantapkan pengusaan bahasa.


Kelas silat, junior jabatan, budak rumah baru, disertasi, yuran, biasiswa, assigment, presentation, english, arab, bla bla bla...................................semuanya mendebarkan.........sekadar luahan...





7 comments:

looks like........la adek..hihi~~


hehe..amboi wat2 xknl lak ye..


ada gaya gambar nie..tapi gambar jela..realitinya???:)


realitinye lagi bergaya..huhu


haha~~nk gelak ngan kenyataan adek kat atas tu..hihi~~i'll c da truth..hihi~wait r..


hihi..transformasi cik im!


haha~~tak sbr nk tgk pe lg yg transform tu dek...hihi~~adaka sudah mncapai tahap beliau.....?


::cik im::

My photo
::ialah anak kelahiran Sandakan,Sabah::menetap di Tangkak,Johor::Syariah (Fiqh dan Usul), Akademi Pengajian Islam,Universiti Malaya::

::cik im di sini::


ShoutMix chat widget

::sahabat cik im::

::saudara cik im::

::pilihan cik im::

::pelawat cik im::