::cik im::
http://aliimranzone.blogspot.com

SILAT CEKAK HANAFI: Hari Tenaga Pengajar 2009

Pada 17hb Januari yang lepas telah diadakan majlis sambutan Hari Tenaga Pengajar PSSCUHM untuk tahun 2009. Sambutan pada kali ini agak sederhana tetapi lancar dan meriah. Saya hadir bersama rakan-rakan tenaga pengajar dari kelas latihan UM seramai 5 orang.

*tarikh di kamera silap setting

Sambutan pada kali ini agak istimewa dan bermakna kerana Silat Cekak Hanafi telah diberikan nafas baru dengan penubuhan AKADEMI CEKAK HANAFI, yang juga merupakan akademi silat pertama ditubuhkan di Malaysia.

Perjalanan majlis telah mendapat liputan meluas media tempatan termasuk New Straist Times, Berita Harian, Kosmo dan lain-lain. PSSCUHM juga telah melancarkan tabung sumbangan khas untuk Gaza dan menawarkan khidmat ahlinya untuk membantu mangsa perang di sana.

Semoga sambutan kali ini memberikan semangat baru untuk Silat Cekak Hanafi kembali bangkit menggegar arena beladiri tanah air setelah dilanda TSUNAMI pada beberapa tahun lepas. Hidup Cekak Hanafi!

SEMANGAT BARU!!!!
0 comments:

::cik im::

My photo
::ialah anak kelahiran Sandakan,Sabah::menetap di Tangkak,Johor::Syariah (Fiqh dan Usul), Akademi Pengajian Islam,Universiti Malaya::

::cik im di sini::


ShoutMix chat widget

::sahabat cik im::

::saudara cik im::

::pilihan cik im::

::pelawat cik im::