::cik im::
http://aliimranzone.blogspot.com

DIRI: Jelajah alam baru..BLOG!

Hari ni masuk hari ke 4 cuti pertengahan semester...sem ni cuti pertengahan kebanyakan universiti sedikit awal kerana disekalikan dengan cuti Tahun Baru Cina..

Hari ke-4 cuti, hari ke-2 saya berada di rumah..assignmen subjek Amalan Fatwa masih belum selesai, Paper Projek untuk sambungan bab 1 juga masih belum diusahakan..perhatian saya banyak tertumpu kepada "berkhidmat" untuk abah dan menceriakan rumah..juga kepada untuk bidang baru saya iaitu BLOG! :)

Pada asalnya saya kurang berminat untuk menulis di blog macam ni...alasannya "sibuk" dengan assigmen dan benda-benda lain, tapi lepas tengok ramai kawan-kawan mula menulis, terasa ketinggalan zaman plak kalau saya tak mencuba..selain itu, saya juga mula berfikir blog mungkin satu ruangan untuk orang lain mengenali diri saya dengan lebih dekat (perkembangan dan pemikiran) disamping ruangan untuk berkongsi maklumat berguna bersama mereka..

"aali Imran" yang bermaksud "keluarga Imran" saya pilih sebagai tema bersempena semangat kekeluargaan dan persaudaraan Islam yang saya cuba aplikasikan di dalam blog ini...

Blog ini masih baru dan memerlukan masa untuk menjadikannya benar-benar berkesan...jika diberikan kesempatan saya akan cuba memperbaiki setiap kelemahan dari masa ke semasa...

"Unzur ila ma qaala wala tanzur ila man qaala"
2 comments:

waahhhh..da jd bl0gger =)


hehe..alam baru..doakanla boleh bertahan..;)


::cik im::

My photo
::ialah anak kelahiran Sandakan,Sabah::menetap di Tangkak,Johor::Syariah (Fiqh dan Usul), Akademi Pengajian Islam,Universiti Malaya::

::cik im di sini::


ShoutMix chat widget

::sahabat cik im::

::saudara cik im::

::pilihan cik im::

::pelawat cik im::