::cik im::
http://aliimranzone.blogspot.com

Catatan 11/11/2009

Hari ni 11/11/2009 pasti menjadi kenangan kerana sudah selesai 30% program sarjana secara Kursus dan Disertasi yang aku duduki (mudah-mudahan xde kursus yang sangkut). Exam MA memang berbeza dengan BA dulu. Soalan lebih berbentuk menilai kefahaman dan daya analisis pelajar disamping pandangan beserta justifikasi terhadap sesuatu persoalan. Walau apapun, semuanya telah berlalu, aku berdoa ilmu yang diperolehi sepanjang kursus ini diberkati oleh Allah SWT hendaknya.

Sekarang fokusku ialah terhadap menyiapkan Tesis (70%). InsyaAllah aku berazam untuk menyiapkannya dalam ruang minimum pengajian agar perancangan ke bumi anbiya' dapat dicapai seberapa segera.

Kelas pengajian MA sudah berlalu. Pasti aku akan merindui teman-teman seperjuangan yang entahkan tidak dapat bertemu lagi semester hadapan. Namun lumrah dunia adanya pertemuan pasti ada perpisahan. Diharap ukhwah yang terbina tidak akan putus bahkan terus subur mewangi meniti hari-hari mendatang. Pengalaman bersama kalian amat-amat bermakna bagi diri ini dan tidak akan mampu dibayar dengan apa harga sekalipun.

"Catatan 11/11/2009"





4 comments:

salam nk g bumi anbiya' yer..
nk ikt boleh?


salam imran,
lama dah tak update ngan aku ek cite ko..tau2 dah habis belajar..bila pulak nk g oversea..pastu mesti dh tak jumpa lagi ustaz imran..huhu..

ok laa apapun best of luck! doakan aku kat sini ye..

tq for being my fren..


cpt2 lh g,leh dpt warisi MAX..=P


nk g bumi anbiya'???
alhamdulillah...well done!!
moga trus suksess..
mdh2an dpt ikut jejak..


::cik im::

My photo
::ialah anak kelahiran Sandakan,Sabah::menetap di Tangkak,Johor::Syariah (Fiqh dan Usul), Akademi Pengajian Islam,Universiti Malaya::

::cik im di sini::


ShoutMix chat widget

::sahabat cik im::

::saudara cik im::

::pilihan cik im::

::pelawat cik im::